8 Mayıs 2007 Salı

Kan Uykusu

Tonguç Karanfil : Baba olmaz böyle bir şey ya, harbiden koptum aaa!... Bindik multinational bir şirketin uçağı diye sanki iç hatlarda uçuyoz ya. Amcam turşu yiyo ! Oha çüş oha diyorum sadece...
(Sesini yükselterek!)

Şaka misin sen be amca be?

(Tonguç'un Telefonu tekrar çalar!)

Selam Ceren naber? Tamam bitanem inecez birazdan! Ben de sıkıldim kanka, herkes kopmus burada tam castlık, film falan ceksek herkes saka gibi...

Deha Deprem: Abi karı kılıklı herif telefon ile konuşuyor, abi Rabbim bizi mi deniyo anlamadım ? Yok abi terakkiyet de bir yere kadar! Damarlarım patlıyacak, gibi oluyor, kesin düşecez biz...

Ziver Işık: Dehacım sakin ol! Hayırlısı ne ise olsun! Sanki göktaşı da çarpsa bizi farklı bir son bekliyor. Ne gerek var üzüyorsun, sıkıyorsun kendini... Hayırlısı ne ise olsun dedik işte!

Deha Deprem: ....?!

Hakkı Terzi: Lan gözlük! Kapat o telefonu yoksa sokacam bir tarafına, direkt kapanacak!

Tonguç Karanfil : Hade len!!!. Gel de görelim ne kadar delikanlısın. Medeniyet görmemiş herif!

(bu arada seslere ayaklanan Abdurrahman Pordoğan olay mahalline gelir)

Abdurrahman Pordoğan: Lan yine mi sen, yine mi telefon lan!

(Tonguç Karanfil'in tam gözünün ortasına sağlam bir yumruk patlatır!... Tonguc'un gözlükleri tuz buz olmuş, kaşından kan gelmektedir ve korkudan bayılmıştır. Ucuş görevlileri olaya müdahele etmiş ve Abdurrahman Pordoğan'ı koltuğuna kelepçelemişlerdir. )

Pakize Şirin: Çekilin ben hemşireyim! Önemli birşey yok sadece bayıldı! Yarayı temizlemem lazım!

Hiç yorum yok: